Lucf Lucf
265
BLOG

J.M.Rokita + J.Korwin M. ???

Lucf Lucf Polityka Obserwuj notkę 4

Internet daje Nam Anonimowosć.  Zapytam więc kim jest człowiek (człowiek?) który w pewnym blogu* zamieścił (jako drugi) [pierwszy wpisał się jakiś maniak: "Ja", "Pierwszy!"] wpis:

U w a g a : J. M. Rokita wstępuje w szeregi UPR !!
A teraz niespodzianka - JMR pojawi się na konferencji inaugurującej kampanię LPR, dnia 15 IX 2007.

~ZAPRASZAM, 2007-09-15 00:00

Tjjaaaa...  Raczej moje pytanie jest nieodpowiednie - nie ma znaczenia kto to napisał (mogła to być Pani Nelly, Pan Rokita, Pan Syn Rokity)_(mógł być to także "jakiś maniak", może ktoś z UPRu?  ----> wiedział, o dokładnej godzinie wpisu i wpisał. Może to JKM? 

OKAŻE SIĘ SAMO

Wyobraźmy sobie jednak cóż to by była za REWOLUCJA gdyby do UPRu dołączył Jan  Maria  Rokita _________________________________________________

Absolutnie totalny i niespodziewany cios w spokojne życie nieświadomych obywteli.  Konferencja xPRu zapowiadana na 12-14 godz.

      ?!Odwrócą się do siebie? CZEKAMY...    ?

 *PS. zapewniam i daję słowo honoru, że TO NIE JA TEN KOMENTARZ POD BLOGIEM KORWINA STWORZYŁEM!

  PSS. http://plfoto.com/695972/zdjecie.html#  PODOBNE zdjęcie Korwina z ROGAMI ...

Lucf
O mnie Lucf

a href="

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka